HP povečuje predost
V zadnjem četrtletju leta 2006 je podobno kot v obdobju pred tem največ osebnih računalnikov prodal HP, na drugo mesto pa se je uvrstil Dell, ki je dobil prvi dve četrtletji in za vsega 20 tisoč prodanih enot tudi skupno prodajo v lanskem letu.
Gartnerova raziskava ob tem ugotavlja, da je v zadnjem četrtletju 2006 bilo prodanih 7,4 odstotka več računalnikov kot v enakem obdobju lani, kar znese 67,3 milijona prodanih osebnih računalnikov.
Hewlett-Packard je v zadnjem četrtletu imel 17,4-odstoten tržni delež, Dell 13,9 %, Lenovo 7,1 %, Acer 6,8 % in Toshiba 3,8 %. Na letni ravni je Dellov in HP-jev delež znašal 15,9 %, Lenovov 7 %, Acerjev 5,8 % in Toshibin 3,8 %.
Precejšnje razlike med količino prodanih računalnikov se pojavljajo ob primerjavi trgov v ZDA in EMEA (Evropa, Bližnji vzhod, Azija). V ZDA je bil z zadnjem četrtletju na prvem mestu Dell, na tretjem Gateway in na petem Apple, medtem ko v območju EMEA krepko vodi HP pred Acerjem, četrti pa je Fujitsu Siemens.