Objavljeno: 19.7.2007

HP raste, Dell pada

Najnovejša raziskava družbe IDC o prodaji osebnih računalnikov v drugem četrtletju 2007 kaže na to, da se razkorak med tržnimi deleži vodilnih dveh proizvajalcev osebnih računalnikov na svetovnem nivoju veča. Hewlett-Packard je tako v četrtletju prodal 11,3 milijonov računalnikov, kar predstavlja izjemno rast v primerjavi z enakim obdobjem leta 2006 - kar 36,5% več prodanih enot, s čimer zdaj HP obvladuje 19,3% trga računalnikov. Nekdanji največji proizvajalec osebnih računalnikov Dell je med prvo peterico še naprej edini z trendom zmanjševanja prodaje in sicer za 4,9% na 9,5 milijonov enot, s čimer imajo zdaj 16,1% trga osebnih računalnikov.

Pridobili so tudi zasledovalci prvih dveh, ki obvladujejo sicer precej manjši tržni delež, vendar beležijo veliko rast. Tretji je Lenovo z rastjo 22,3%, s čimer obvladujejo 8,3% trga. Med vsemi še vedno najhitreje raste Acer, ki je zopet zabeležil rast 55,4% na letnem nivoju in s 4,2 milijoni prodanih računalnikov zdaj obvladuje 7,2% globalnega trga. Peta je Toshiba z rastjo 21,5% in skupnim deležem 4,1%. Trg osebnih računalnikov je sicer še naprej zelo razpršen, saj 45% svetovne proizvodnje obvladujejo manjši ponudniki, ki pa so rasli počasneje (4,5%) od povprečja, ki znaša 12,5% na letni osnovi. IDC še poudarja, da je v četrtletju najhitreje rasel azijski trg, sledijo pa Evropa, dobrodošla pa je vnovična rast prodaje v ZDA. Na večini trgov je prodaja namiznih računalnikov ostala na približno enaki ravni kot lani, tako da celotno rast lahko pripišemo povečanemu povpraševanju po prenosnikih.

http://www.idc.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji