Objavljeno: 30.9.2020 10:00 | Teme: varnost, Telekom

Hrvaški Telekom je včeraj za 6 ur odpovedal. Vključno s številkami za nujno pomoč.

Hrvaški Telekom je imel včeraj zaradi programske napake kar šesturni izpad delovanja. Uporabniki niso mogli klicati nobenega, tudi številke za klic v sili (112) ne.

Vzdrževanje številk za klic v sili na Hrvaškem v celoti vzdržuje Hrvaški Telekom (ta je, mimogrede, v lasti nemškega Deutsche Telekom), zato nujne pomoči ni mogel poklicati nihče, tudi če je uporabnik katerega drugega operaterja. Šele po nekaj urah nedelovanja so pristojni začeli sporočati alternativne številke, na katerih je bila dostopna nujna pomoč.

Sistem je ponovno začel delovati včeraj ob 16:15. Služba za pomoč uporabnikom Hrvaškega Telekoma je na svoji strani Facebook popolnoma resno svetovala naj uporabniki v vmesnem času uporabljajo WhatsUp ali Viber… Uraden vzrok za težave je nepravilno delovanje signalnega sistema za glasovne klice.

Mimogrede, Monitor je bil pred kratkim na obisku pri Slovenskem Telekomu, kjer smo videli veliko redundančnih in varnostnih sistemov, ki naj bi (tudi) tovrstne izpade preprečili…Prispevek o tem si lahko preberete tukaj:

Podatkovni centri v Sloveniji - Butični, a v koraku s časom

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji