IBM napoveduje nakupovalne uspešnice
IBM je tik pred začetkom prednovoletne nakupovalne sezone predstavil storitev Watson Trend, ki s pomočjo umetne inteligence napoveduje največje prodajne uspešnice v posameznih skupinah izdelkov. V ozadju je IBM-ov priznani sistem za umetno inteligenco Watson, ki ugotovitve temelji na stalnem prebiranju menda več kot 10.00 različnih virov, med katerimi so pogovori v družabnih omrežjih, forumih, komentarji, ocene v medijih in testi.
Rezultati programa Watson Trend so na voljo tako na portalu, kot tudi v namenski mobilni aplikaciji. V prvi fazi bodo napovedi izvajali za izdelke s področja računalništva in zabavne elektronike, igrač in pripomočkov z zdravje. Kasneje naj bi jim dodali še druge kategorije izdelkov. Med začetnimi napovedmi navajajo med najbolj iskanimi izdelki Applovo uro Watch, igrače Lego povezane s filmom Star Wars, pametne zapestnice, pregledovalnik za navidezno resničnost (najbolj se govori o Oculus Rift, ki pa še ne bo na voljo) in zanimivo, Nikonove fotoaparate DSLR.
uNW9xhQvKI8