IBM računa na partnerje pri prodaji storitev
IBM je na letni konferenci PartnerWorld napovedal, da bo prek obstoječega svetovnega omrežja prodajalcev začel ponujati tudi storitve, ki jih je doslej tržil sam. Na ta način naj bi partnerjem, ki so doslej predvsem prodajali strojno in programsko opremo, ponudil nov vir zaslužka, čeprav za zdaj še ni jasno, o kolikšnem deležu je govora in kolikšen delež storitev družbe IBM naj bi v bodoče pokrivali partnerji. IBM računa predvsem na prodajo storitev, ki so gostovane v IBM-ovih lastnih centrih, kamr sodijo računalniška varnost, zmogljivost na zahtevo in programske storitve.
IBM, ki je v preteklem letu sklenil kar nekaj milijardnih poslov na področju zunanjega izvajanja storitev (outsourcing) računa, da bodo partnerji še posebej agresivni pri prodaji storitev malim in srednjim podjetjem, čeprav ne izključujejo možnost preprodaje storitev tudi velikim družbam. Z novim partnerskim programom bodo začeli najprej v ZDA, kasneje pa nameravajo ponudbo razširiti tudi v Evropi in Azijo. Sočasno vabijo druge ponudnike programske opreme, da se pridružijo projektu Application Enablement Program, s katerim naj bi tudi njihove izdelke ponujali kot storitve strankam. Trenutno je v projekt vključenih že 30 družb, kar naj bi se letos vsaj podvojilo.