Objavljeno: 4.11.2015 12:00

Igričarski nakupi

Ameriško podjetje Activision Blizzard, ki med drugim trži igre World of Warcraft in Call of Duty, je kupilo King Digital Entertainment, avtorja uspešnice Candy Crush Saga. Za 5,9 milijarde dolarjev.

Call of Duty je ena najbolje prodajanih iger na konzolah, Candy Crush Saga pa na mobilnih napravah (telefonih, tablicah).  

Nakup je videti kot poskus Activisiona držati korak s časom, ko se igralne navade iz konzol nepovratno počasi preusmerjajo na pametne telefone. Telefone imamo vsi, potencial za igranje iger na njih je torej veliko večji kot pri igrah, za katere moramo še prej kupiti posebno strojno opremo – konzole. Poleg tega je 60% igralcev Candy Crush Saga ženskega spola, kar je demografska skupina, ki bi jo Activision s svojimi obstoječimi igrami sicer težko pridobil.

 

Nakup v svoji posebnosti sicer ni prvi, je pa največji. Omeniti velja še nekaj podobnih:

  • Microsoftov nakup podjetja Mojang, razvijalca igre Minecraft (2,5 milijarde dolarjev)
  • Facebookov prevzem Oculusa, proizvajalca očal za navidezno resničnost (2 milijardi dolarjev)
  • Amazonov nakup igralne skupnosti Twitch (970 milijonov dolarjev)
  • Electronic Artov nakup podjetja PopCap, razvijalca igre Plants vs. Zombies (750 milijonov dolarjev)

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji