Intelova oznaka za poslovne računalnike
Intel je predstavil novo blagovno znamko Intel vPro, s katero želijo poudariti izboljšano varnost ter stroškovno in energijsko učinkovitost računalnikov za poslovne namene. Podjetje je predstavilo načine, s katerimi bo tehnologija Intel vPro tekom letošnjega
leta prinesla te koristi prek povezovanja z vodilnimi ponudniki programske opreme
in IT-storitev ter podporo proizvajalcev računalniških sistemov z vsega sveta.
Tako kot tehnologiji Intel Centrino in Intel Viiv, bo tudi tehnologija Intel vPro združevala vodilne inovacije na področju procesorjev, sistemskih naborov in programske opreme. Temelj bodo novi procesorji Intel Core, vendar tudi drugi tehnološki podsistemi, kot so druga generacija tehnologij aktivnega upravljanja Intel Active Management Technology (AMT) in tehnologija virtualizacije Intel Virtualization Technology (VT).
Intel AMT uporabnikom nudi razne načine zniževanja stroškov podpore za računalnike s pomočjo pri upravljanju, popisovanju, diagnosticiranju in popravljanju računalnikov, tudi ko so njihovi sistemi izklopljeni ali pa imajo zrušene operacijske sisteme in diske. Druga generacija Intel AMT ponuja možnost izolacije okuženih računalnikov, preden vplivajo na omrežje, in opozorilo vodji IT za odpravo groženj. Intel VT pa omogoča ustvarjanje neodvisnega, na strojni opremi zasnovanega okolja znotraj enega računalnika, tako da lahko IT oddelki ustvarjajo posebna, pred vdori zaščitena okolja oziroma particije, kjer se lahko določene aktivnosti ali naloge poganjajo neodvisno in skrito pred uporabnikom računalnika.
Podpora tehnologiji so obljubili znani proizvajalci, kot so Adobe, Altiris, Avocent, Check Point, Cisco, Computer Associates, HP OpenView, LANDesk, Lenovo, Lockdown Networks, Microsoft, Novell, SAP, Skype, Symantec in Zenith. Tehnologija Intel vPro bo sestavni del programa Intel Stable Image Platform, ki ponuja predvidljive prehode med generacijami izdelkov in zagotovila, da bodo Intelova programska oprema in gonilniki na voljo ter nespremenljivi pet četrtletij od predstavitve izdelka.