Objavljeno: 27.2.2010

Internet vse bolj kot TV program

Ponudniki internetnih video storitev vse bolj iščejo možnosti, kako svojo ponudbo približati uporabnikom z izkušnjo, kot smo jo vajeni pri televizorju. V zadnjem času se je pojavilo kar nekaj novih ali dodatnih storitev, ki omogočajo nenehno predvajanje video vsebine, torej približno tako, kot če bi spremljali običajen televizijski program.

YouTube je tako začel s testiranjem nove možnosti imenovane YouTube Disco, pri kateri lahko uporabniki napišejo ime glasbenikov ali skladb, servis pa nato sam generira predvajalni seznam, kjer se posnetki predvajajo eden za drugim, brez odmorov in brez posredovanja uporabnikov. Servis zna tudi na podlagi skalnega niza poiskati podobne glasbenike in skladbe, tako da si lahko vsakdo naredi svoj video "TV" internetni program.

Večina glasbenih video posnetkov prihaja iz sestrske družbe Vevo, ki so jo ustanovile glasbene založbe prav s pomočjo YouTubea. Google skuša na ta način privabiti uporabnike, da bi več časa ostali na spletnih straneh. Trenutne statistike kažejo, da obiskovalec YouTubea danes na servisu ostane v povprečju manj kot 15 minut naenkrat, seveda pa bi si avtorji želeli več, ker to pač vpliva na priliv (oglaševalskega) denarja.

YouTube Disco.

Še svež video servis Redux pa stavi na nenehno predvajanje video posnetkov, ki jih ustvarijo sami uporabniki. Povezati se zna namreč na socialna omrežja Facebook, Twitter in MySpace, uporabniki pa se lahko naročijo na priljubljene kanale ali pa ustvarijo svoje in pri tem izberejo tip vsebine (humor, potopisi,...). Zanimiva je tudi povezava med družbo Redux in priljubljenim programom za hišni kino Boxee, ki od nedavnega nudi zmožnost spremljanja kanalov Redux na domačem televizorju.

Redux.

http://www.youtube.com/disco

http://redux.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji