Objavljeno: 16.1.2009

iPROM bruha oglase

Zaposleni v oddelkih za trženje so očitno naposled le spoznali, kje se nahaja množica ljudi - na spletu vendar. In miru je bilo nepreklicno konec, saj nas sedaj z oglasi bombardirajo na praktično sleherni spletni strani. Podjetje iPROM, pionir slovenske internetne oglaševalske industrije, je v preteklem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredovalo več kot 4,3 milijarde spletnih oglasov.

Iprom AD Server je tako za skoraj 40 odstotkov povečal število v letu 2007 posredovanih oglasov. S pomočjo iPROMOVE programske rešitve so v letu 2008 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 1.847 oglaševalskih akcij s 4.286 različnimi spletnimi oglasi na prek 600 spletnih straneh. Programska rešitev, ki deluje na dvanajstih povezanih strežnikih, je v letu 2008 v povprečju vsako sekundo zabeležila skoraj 674 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredovala 166 spletnih oglasov na sekundo. Oglasni strežnik je dnevno komuniciral v povprečju s 551.096 uporabniki spletnih medijev in vsak dan zabeležil 58 milijonov različnih interakcij.

V letu 2008 so se deleži prikazov spletnih oglasov po panogah porazdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z več kot dvema milijardama prikazov, sledi ji panoga dom in gospodinjstvo s 625 milijoni prikazov. Enako je bilo tudi leta 2007. Na ostalih treh mestih pa je prišlo do sprememb – panogo telekomunikacije je na tretjem mestu zamenjala panoga banke, finance in zavarovalnice (581 milijonov prikazov), na četrtem mestu je panogo zabava & prosti čas zamenjala panoga izobraževanje (285 milijonov prikazov), na petem pa informacijsko tehnologijo panoga telekomunikacije (222 milijonov prikazov). Najmanjši delež prikazov je v lanskem letu pripadel panogi zabava & prosti čas (55 milijonov). V analizo prikazov so bili vključeni vsi uporabljeni formati klasičnih, večpredstavnih in video oglasov.

In spletnega miru je nepreklicno konec.

www.iprom.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji