itSMF Slovenija - Združenje za ravnanje s storitvami IT
14. oktobra 2005 je pod okriljem organizacije itSMF International, združenja za ravnanje s storitvami IT, zaživel lokalni odsek itSMF Slovenija.
Razvoj informacijske družbe je prišel do točke, ko je učinkovitost in uspešnost organizacij, regij in držav postala usodno povezana z učinkovitostjo in uspešnostjo informacijskih storitev, na katerih temelji njihovo poslovanje. Kakovostne informacijske storitve so postale temelj delovanja in poslovanja v današnjem svetu, delovanje organizacij brez ustrezne informacijske podpore preprosto ni več mogoče. Kakovost je ključ uspešnega poslovanja organizacij, zato je uvajanje in upoštevanje standardov v poslovnih procesih postalo nujno. Splošni standardi (ISO, ...) so že uveljavljen način zagotavljanja kakovosti storitev tudi v Sloveniji.
Na področju zagotavljanja informacijskih storitev pa je položaj nekoliko drugačen, saj v tem trenutku upoštevanje standardov pri teh storitvah še ni splošno razširjeno, čeprav udeležba slušateljev na izobraževanjih s tega področja kaže, da je zavedanje in potreba po spremembah na tem področju v Sloveniji na visoki ravni. Število organizacij, ki želijo s pomočjo uveljavljanja dobrih praks in standardov na področju informacijskih storitev narediti odločilen korak naprej, se hitro povečuje.
V svetu je ena najbolj znanih organizacij, ki skrbi za strokovni razvoj tega področja, neprofitno združenje itSMF (IT Service Management Forum), v okviru katerega poteka sodelovanje, izmenjava izkušenj in najboljših praks. Organizacija razvija dobre prakse in spodbuja sodelovanje zainteresiranih organizacij po svetu tudi z ustanavljanjem lokalnih oddelkov itSMF. Lokalni oddelki so neprofitne organizacije, ki pod okriljem itSMF povsem samostojno sledijo viziji, poslanstvu in ciljem te mednarodne organizacije.
Združenje itSMF Slovenija si je zadalo za cilj razvijati in promovirati najboljše prakse na področju ravnanja z IT storitvami, vzpodbujati strokovno napredovanje osebja, ki razvija in zagotavlja delovanje storitev IT, oskrbovati člane s sredstvi, ki jim omogočajo vzpostavitev procesov stalnega izboljševanje kakovosti in učinkovitosti storitev ter povezovati se z drugimi skupinami, katerih delovanje je povezano z ravnanjem IT storitev.
Častni gost na ustanovni skupščini je bil direktor združenja itSMF International Aidan Lawes, ki je udeležencem spregovoril o mnogih zanimivih temah s področja delovanja združenja, kot tudi glavnega predmeta - smernic na področju razvoja upravljanja storitev IT. Še posebej je bilo zanimivo predavanje o novostih, ki jih lahko pričakujemo v tretji reviziji priporočil ITIL (ITIL v.3), ki bodo dokončane predvidoma v naslednjem letu ali letu 2007. V društvo so sicer vabljeni vsi, ki želijo sodelovati ter prispevati k uveljavljanju in razvoju dobre prakse ravnanja (upravljanja) storitev informacijske tehnologije (ITSM).