Iz našega arhiva: Pomoč na daljavo
Marsikdo med vami (nami) poleg običajne službe deluje tudi kot strokovnjak za tehnično pomoč. Nekateri pomagajo staršem/starim staršem/bratom in sestram/vsem bližnjim in daljnim sorodnikom, drugi "pomagajo" manjšim podjetjem, nekaterim pa je to čisto prava in vsakdanja služba. Vsi pa prej ali slej spoznamo, da je mogoče večino rešiti na daljavo, samo dostop do uporabnikovega računalnika potrebujemo.
Samo dejstvo, da smo to temeljno resnico našli, nam še ne pomaga kaj dosti. Potrebujemo še program, ki bo na našem računalniku prikazal zaslon stranke, tako da bomo lahko pogledali, kakšno neumnost počne, pa morebiti še kaj poklikali in popravili. Včasih bomo potrebovali še prenos datotek, pa morda bi radi uporabniku na zaslonu označili kakšno funkcijo programa, mu spotoma še kaj sporočili (če ravno ne držimo telefona v roki), prenesli besedilo prek odložišča iz enega računalnika v drugega in še kakšna zahteva se bi našla. Zato pa potrebujemo namenski program.
Ogledali smo si sedem programov, namenjenih tehnični podpori, pa naj bo ta profesionalna, polprofesionalna ali povsem amaterska. Vsem je skupno to, da je najpomembnejša funkcija programa prenos oddaljene slike na drug računalnik. Temu dodajajo še razne bolj ali manj pomembne funkcije, ki smo jih omenjali v prejšnjem odstavku, spotoma pa rešijo še zelo pomembno "malenkost" - vzpostavitev povezave med uporabnikovim računalnikom in računalnikom tehnične podpore.
Nadaljevanje članka si lahko preberete na sledeči povezavi: