Objavljeno: 22.11.2017 13:00

Jokerjevo slovo?

Prejšnji teden je izšla 291. številka revije Joker, edine slovenske revije, ki je pokrivala področje računalniških iger. Izšla je le digitalno, na voljo je preko lastne aplikacije za Android in iOS ter namenske spletne strani, ta hip žal vse kaže na to, da bo to tudi zadnja številka. Založnik, podjetje Alpress d.o.o., je namreč že pred časom razglasil stečaj, v stečajni masi pa je tudi blagovna znamka Joker. Ekipa, katero vodita David Tomšič in Sergej Hvala, je kljub temu delala naprej in objavila še dve številki revije, vključno z omenjeno digitalno številko.

Ugibanj o tem, kako je iz finančnega stališča šlo reviji in založniku, je sicer veliko, a dejstvo je, da se pozornost tistih, ki igrajo računalniške igre, vse bolj preusmerja v splet. Tam kraljujejo video reportaže in igranje v živo (»live streaming«). O uspehu spletne strani Twitch smo že pisali, tudi YouTube ima na tisoče ustvarjalcev, ki opisujejo, recenzirajo in igrajo pred svetovnim občinstvom.

Hkrati se tudi prodaja iger seli v splet, konkretno v spletne prodajalne, kot so Steam, GOG in Origins na računalnikih ter Playstation Store in Windows Store (kamor je Microsoft združil Xbox Games Store) na konzolah. Posledično je žal usahnilo tudi tradicionalno oglaševanje iger, ki je vse bolj usmerjeno v nove digitalne kanale.

Joker je v svojih petindvajsetih letih obstoja sicer videl nemalo konkurentov, med njimi tudi Megazin, izdelek naše založniške hiše, in kar nekaj prevodov tujih revij. Področje delovanja so že pred časom razširili tudi z odličnimi izobraževalnimi članki različnih tematik, recenzirali so filme, knjige in podobno.

Ekipa je sicer pripravljena projekt peljati dalje, v naslednjih dveh mesecih naj bi se pokazalo, če se bo našel interesent, ki bi bil pripravljen odkupiti blagovno znamko Joker.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Google poskrbel, da se telefonov ne bo več splačalo krasti

    Google bo okrepil zaščito pametnih telefonov Factory Reset Protection (FRP), tako da bo ukradene telefone v praksi nemogoče ponovno uporabiti. Že obstoječi Android 15 prinaša nekaj varovalk, novi FRP pa bomo dobili v Androidu 16.

    Objavljeno: 15.5.2025 05:00
  • Štiri leta stari androidni telefoni imajo ranljivost, ki je ne bodo popravljali

    Google je posvaril uporabnike pametnih telefonov Android, naj nujno posodobijo svoje naprave, saj so pravkar zakrpali resno ranljivost, ki se je že izkoriščala. Prizadete so naprave z Androidom 13 (iz leta 2022) in Androidom 14 (2023). Telefoni z Androidom 12 (2021) pa se ne posodabljajo več, zato je priporočljiva zamenjava. Uporabnikov toliko starih telefonov je več sto milijonov!

    Objavljeno: 8.5.2025 07:00
  • Android bo telefone spremenil v računalnike

    Google v prihajajoči različici operacijskega sistema Android 16 preizkuša funkcionalnost, ki bo telefone z njim spremenila v prave mini računalnike. 

    Objavljeno: 5.5.2025 08:00 | Teme: google, android
  • Kitajci obrnili hrbet iPhonom

    Kitajski trg pametnih telefonov, ki tudi za zahodne znamke predstavlja izjemno pomemben delež, je letos doživel pravi pretres. Prodaja Applovih iPhonov je na primer padla za 50 odstotkov, podobno se godi tudi drugim tujim znamkam, ki nikoli niso imele zares opaznih deležev. Kitajski potrošniki so namreč začeli čedalje bolj kupovati domače izdelke.

    Objavljeno: 16.5.2025 05:00
  • Android z novo podobo

    V hitro izbrisani objavi na svojem blogu je Google nenamerno razkril naslednjo večjo prenovo uporabniškega vmesnika Android - Material 3 Expressive

    Objavljeno: 6.5.2025 08:00 | Teme: google, android
  • Pošta Slovenije bo dostavljala z robotom

    Pošta Slovenije je stopila na pot logistične prihodnosti in začela testiranje avtonomnega dostavnega robota, ki bo v prihodnosti pošiljke dostavljal tudi popoldan. 

    Objavljeno: 6.5.2025 11:00 | Teme: robotika, Slovenija
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji