Objavljeno: 4.5.2007

Joost komercialno zaživel

Joost, nova storitev internetne televizije z več kot 150 kanali in z videoposnetki na zahtevo, ki sta jo razvila ustanovitelja Skypa in omrežja Kazaa Nilas Zennström in Janus Friisthe, je doživela svoje komercialno rojstvo.

Doslej je lahko vsebine s pomočjo storitve Joost, ki temelji na tehnologiji P2P in ponuja kakovostno sliko, spremljalo le nekaj tisoč preizkuševalcev, zdaj pa so le-ti dobili na voljo neomejeno število povabil za nove uporabnike.

Pred kratkim so razvijalci projekta k sodelovanju prepričali številne uveljavljene TV-mreže in medijske gigante. Med drugim bodo dele svojih vsebin ponujali Viacom, CNN, CBS in Sony Pictures Television, za finančno plat pa bodo poskrbeli oglaševalci.

Storitev, ki ponuja najrazličnejše vsebine, od glasbenih spotov do risank in filmov, lahko po mnenju mnogih močno zaznamuje spremljanje večpredstavnih vsebin v prihodnosti, hkrati pa predstavlja nov poslovni model za televizijske mreže.

www.joost.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji