Objavljeno: 2.10.2011

Kaj je Amazon Silk?

Čudo iz naslova je brskalnik, ki ga je podjetje Amazon predstavilo ob najavi novih elektronskih bralnikov, natančneje ob predstavitvi tablice Kindle Fire. Če je bil prihod tablice, ki bo spremenila trg, vse prej kot presenečenje, tega ne bi mogli trditi za najavo drugačnega brskalnika Silk. Amazon se z njim podaja v doslej neznane vode. To počne iz jasnega razloga. Pridobiti želi čim več kupcev, zato potrebuje informacije o njih. Brskalniki so resda zastonj, a v zameno zanje uporabnik preda precej osebnih informacij. Do teh podatkov se želi dokopati spletni velikan. Pod krinko pametnega brskanja bo ob uporabi "pobral" še več informacij kot konkurenčni izdelki. Silk bo izdatno uporabljal oblak, tako imenovano deljeno brskanje (ang. split browsing), zato bo rezultate posredoval hitreje in pametneje. Ko bo uporabnik na določenem spletišču, se bo v ozadju sproti naložila še vsebina najpogosteje obiskanih destinacij dotičnega spletnega mesta. Zato bo v večini primerov naslednji korak za končnega uporabnika hiter kot blisk. Sliši se mamljivo, a pozor, v ozadju je še vedno le želja po prodaji dodatne vsebine. Navsezadnje bo Amazon z vsako tablico izgubil deset dolarjev.

www.amazon.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji