Objavljeno: 5.9.2019 10:30

Kaj vse ve o vas – Mastercard!

Živimo v času, ko nas je strah Googla in mobilnih operaterjev, ki o nas vedo marsikaj – kje se gibljemo, kaj počnemo, kaj kupujemo. Toda tovrstno sledenje ni nič novega, še pred resno digitalno revolucijo se ga je resno lotil drugi največji ponudnik plačilnih kartic na svetu – Mastercard.

Mastercard agregirane in anonimizirane podatke prodaja finančnim inštitucijam (kateri panogi dobro ali slabo kaže) in celo Googlu (ki želi povezati prodajo v spletu s prodajo v realnem svetu). Med drugim pa že leta vodi vpogled v globalne destinacije in jih razvršča v t.i. »indeksu Mastercard global destination cities«. Lestvica seveda izhaja iz sledenja uporabe plačilnih kartic Mastercard, saj podjetje vedno natančno ve, kdo je kartico uporabil, kje jo je uporabil, za kaj jo je uporabil in kakšen je bil znesek na računu.

Zadnja izdaja te lestvice kaže, da je najbolj priljubljeno mesto med obiskovalci Bangkok, saj so tam zabeležili 22 milijonov mednarodnih prenočitev. Na drugem mestu je Pariz, na tretjem pa London. Trendi kažejo, da bo največji porast v prihodnjih letih doživel Tokio. Največji vzpon turistov je zaznati iz azijsko-pacifiške regije, obisk od tam je narastel za 9,4 odstotka. Ključen razlog je porast števila potnikov iz Kitajske.

V Bangkoku so se turisti v povprečju zadržali 4,8 noči, porabili pa so v povprečju 184 dolarjev. Povprečje za Pariz znaša 2,5 dni in 296 dolarjev, za London pa 5,8 noči in 148 dolarjev.

Največ so turisti porabili v Dubaju, kar 30,82 milijarde dolarjev, oz. 553 dolarjev na osebo na dan.

 

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji