Kako bo Twiter služil
Twitter je na internetni oglaševalski konferenci IAB v New Yorku uradno potrdil napovedi, da bo odslej podjetjem ponujal nove možnosti oglaševanja v okviru svojega priljubljenega socialnega omrežja.
Oglaševalci bodo tako lahko odslej zakupili prostor, v katerem Twitter na svoji uradni spletni strani prikazuje priporočila, katerim uporabnikom naj začnemo slediti, tako da bodo lahko povečali število uporabnikov, ki spremljajo njihove objave.
Twitter je doslej sicer prepovedoval podobno "prodajo uporabnikov" neodvisnim ponudnikom, ker naj bi bila neusmerjena in je prispevala k slabši uporabniški izkušnji, toda tudi odzivi na Twitterjeve napovedi med uporabniki niso najboljši.
Twitter sicer že nekaj časa oglaševalcem ponuja možnost zakupa prostora, v katerem so objavljeni trenutni trendi objav, zaračunava pa jim vsak klik in vsako posredovanje tovrstnih objav.
Zaradi skromnega uspeha bo ukinjen račun @earlybird, ki ponuja najboljše dnevne ponudbe v spletnih trgovinah, mala podjetja pa bodo v prihodnjem letu lahko uporabila sistem za samodejno strežbo oglasov.