Kako lahko umetna inteligenca vpliva na prihodnost vaših storitev za stranke?
Zagotavljanje odlične izkušnje strank bi moral biti cilj slehernega podjetja. Da bi izpolnila vse večja pričakovanja strank, se bodo morala opremiti tudi z napredno tehnologijo – in umetno inteligenco.
Zadržite stranke
Boljša uporabniška izkušnja poveča zvestobo strank, kar je v dobi, ko so informacije na dlani in stranke vse manj zveste posameznemu podjetju, nadvse pomembno. V nedavnem poročilu je podjetje Gartner napovedalo, da bo 80 % storitvenih podjetij za komunikacijo in podporo uporabilo tehnologijo generativne umetne inteligence. Skratka, direktorji vedo, kako pomembne postajajo tehnologije umetne inteligence za oblikovanje strategije prilagojenih storitev za stranke. Vložki so neverjetno visoki, zlasti po pandemiji Covid-19, ko so stranke povečale verjetnost zamenjave blagovne znamke. Študije so pokazale, da bo 80 % strank po več kot eni slabi izkušnji z blagovno znamko verjetno prešlo h konkurentu. Kakovostna podpora je za zadržanje strank torej vsaj tako pomembna kot same storitve.
Najboljši par: človek z virtualnim asistentom
Danes že več kot polovica velikih podjetij eksperimentira z novimi orodji in gradi pot v svet, v katerem je umetna inteligenca kopilot oziroma pomočnik zaposlenim za vsako interakcijo s stranko. Še toliko bolj je to očitno v klicnih centrih, kjer je vedno večji del klicev in nalog že zaupan virtualnim/digitalnim asistentom. A to še ne pomeni, da bodo vse interakcije postale samopostrežne. Zaposleni v klicnih centrih, ki skrbijo za podporo uporabnikom, uporabljajo orodja z umetno inteligenco, da tudi sami hitro pridobijo natančne informacije in pomagajo strankam. Uporaba novih tehnologij tako hitro postaja konkurenčna prednost.
Še več, virtualni asistenti in algoritmi se lahko uporabijo tudi za izobraževanje in trening osebja. Prilagojeno usposabljanje, ki temelji na generativni umetni inteligenci, bo koristilo vsem oblikam razvoja talentov in ni omejeno samo na oddelek servisa in podpore strankam, s pridom jih lahko podjetja uporabijo tudi v kadrovski službi, računovodstvu, marketingu ... Z uporabo generativne umetne inteligence za usposabljanje edinstvenih scenarijev, ki se lahko pojavijo v resničnih situacijah, bodo zaposleni bolj spretni pri reševanju kakršne koli težave, ki jim pride na pot.
Prihodnost storitev za stranke
Podjetja, ki želijo povečati zadovoljstvo strank, morajo poskrbeti za izpolnjevanje njihovih potreb in odpravo težav oziroma razlogov za nezadovoljstvo. Kako si pri tem lahko pomagate z umetno inteligenco? Tu je 5 predlogov:
Personalizacija komunikacije. Uporabite umetno inteligenco za pošiljanje prilagojenih e-poštnih sporočil novim strankam, v katerih na podlagi profila stranke razložite prednosti in uporabo svojih novih izdelkov.
Opolnomočenje osebja v klicnem centru. Čeprav imate vrsto možnosti, da stranke komunicirajo neposredno z virtualnim asistentom oziroma aplikacijo, lahko ta orodja tudi zaposlenim v klicnem centru pomagajo do boljših pogovorov s strankami.
Virtualni asistenti nove generacije. Večino virtualnih asistentov danes omejujejo statične skripte, na podlagi katerih so programirani. Pogovorni asistenti z umetno inteligenco se bodo lahko bolje odzivali na vhodne informacije strank in jih v realnem času posodabljali z novimi informacijami. Tako bo več strank dobilo občutek, da gre za interakcijo s človekom, torej bo tehnologija učinkovito pomagala strankam.
Boljši vpogledi v podatke. Umetna inteligenca je odlična pri iskanju vzorcev v podatkih, za katere bi ljudje potrebovali preveč časa ali pa bi sicer ostali neopaženi. Podjetja lahko z umetno inteligenco analizirajo celotno zgodovino večkanalnih izkušenj strank iz prepisov klicev, e-poštnih sporočil, objav v družabnih medijih in forumih ter platform za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in tako sprejemajo pametnejše odločitve. Prav tako jim lahko UI posreduje podatke, če stranke večkrat napačno uporabijo izdelek; v tem primeru lahko podjetje ustvari natančnejša navodila, ki opozarjajo na nepravilno uporabo rešitve.
Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja. Podjetja ne morejo več pripravljati pogosto zastavljenih vprašanj na podlagi lastnega znanja in mesece ali leta pozabiti na njihovo posodabljanje. V hitro spreminjajočem se svetu je treba pogosto zastavljena vprašanja nenehno posodabljati, da bi odražala nova vprašanja ali uporabo rešitve. Naj to delo prevzame umetna inteligenca.
Izberite IBM watsonx Assistant
Katerega virtualnega asistenta izbrati? Bržkone najboljša rešitev vse-v-enem je IBM-ov watsonx Assistant, ki je virtualni agent z umetno inteligenco in strankam zagotavlja hitre, dosledne in natančne odgovore na vseh platformah za sporočanje, napravah, v aplikacijah ali na komunikacijskih kanalih. Watsonx Assistant se z uporabo tehnologij umetne inteligence in obdelave naravnega jezika uči iz dejanskih pogovorov s strankami, s čimer izboljšuje svojo zmožnost reševanja težav že v prvem trenutku, hkrati pa odpravlja frustracije uporabnikov/strank zaradi dolgih čakalnih dob, dolgočasnih iskanj in neodzivnih klepetalnih (ro)botov. Od konkurenčnih rešitev se najbolje znajde tam, kjer je največ težav – že pri pravilnem razumevanju vprašanj uporabnikov.