Objavljeno: 2.10.2011

Kindle Fire z izgubo

Amazonov Kindle Fire bo uspeh. Kljub temu, da ga še ni na trgu, je trditev še kako resnična. Prvi dan so na spletu pobrali 95.000 prednaročil in nova pritekajo iz minute v minuto. Da so tablico pri trgovskem mogotcu vzeli resno priča tudi dejstvo, da z vsako tablico izgubijo deset dolarjev. Prav ste slišali, analitiki so izračunali, da sestavni deli skupaj s proizvodnjo nanesejo 209, 63 USD, kar je več od prodajne cene naprave. Amazon se z nizko ceno 199 dolarjev želi zoperstaviti konkurenci, obenem pa računa, da bo potencialni kupec veliko denarja zapravil na njihovih digitalnih vsebinah. Navsezadnje gre pri novem Kindlu za cel ekosistem storitev in ne za tablico kot zgolj nadomestek za računalnik.

www.amazon.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji