Kinect se hitro razvija
Sistem za razpoznavo premikanja Microsoft Kinect, dodatek za igralno konzolo Xbox 360, je kot kaže ena najbolj vročih tehnologij ta hip. Microsoft je od začetka prodaje v novembru prodal že okoli 3 milijone primerkov Kinecta, predvsem pa preseneča, koliko novih zamisli se pojavlja v navezavi z novo periferno napravo. Microsoftovi inženirji, pa tudi neodvisni razvijalci so mnenja, da ima Kinect še precej skritih potencialov, ki jih nameravajo izkoristiti v prihodnje.
Za začetek je uporaba višje ločljivosti pri razpoznavi gibanja. Microsoft menda danes pri sedanji generaciji iger uporablja ločljivost 320 x 240 pik, tako za razpoznavo barv, kot globine. Toda vse kaže, da je strojna oprema sposobna zajemati z ločljivostjo 640 x 480 pik, kar naj bi bilo dovolj za precej natančnejšo razpoznavo gibanja, predvsem premikanja prstov, kar bi lahko omogočilo zaznavo kretenj (gest).
Vse več je tudi govoric, da bi Microsoft utegnil Kinect ponuditi tudi kot periferno napravo za osebne računalnike PC. Danes ni nobena skrivnost, da so razni avtorji USB napravo že povezali z osebnimi računalniki in prav z njimi prikazali nekaj zanimivih možnosti uporabe tehnologije razpoznave premikanja, ki je Microsoft ni predvidel. Iz nekaterih virov naj bi se Microsoft že pogovarjal s proizvajalci iger za računalnike PC glede podpore za Kinect.