Objavljeno: 21.5.2003

Kioski za tisk digitalnih fotografij

Uporaba digitalnih fotoaparatov naj bi se povečala, številni proizvajalci pa zato načrtujejo izdelavo kioskov za tisk fotografij, ki naj bi bilo na voljo povsod. Po podatkih, s katerimi razpolaga podjetje IDC, so sicer lani fotografi v ZDA razvili bistveno več fotografij iz filmov kot pa iz digitalnih fotografij, vendar naj bi se to do leta 2006 spremenilo. Kar 80 odstotkov fotografij lani so uporabniki razvili iz klasičnih filmov, delež naj bi do leta 2006 padel na 65 odstotkov. V prihodnjih letih naj bi dobiček na račun digitalnih fotografij povečala predvsem podjetja Eastman Kodak, Fuji Film in Sony - vsi namreč že razvijajo kioske za tiskanje fotografij.

Dobava digitalnih fotoaparatov naj bi se z 27,9 milijona naprav leta 2002 povečala na 33 milijonov leta 2003, največ pa naj bi prodali fotoaparatov s tremi milijoni pik na tipalu. Leta 2001 in 2002 so prodali največ dvomilijonskih digitalnih fotoaparatov. Med proizvajalci jih je največ prodalo podjetje Sony, kar petino, Olympus je prodal 16 odstotkov vseh digitalcev, Canon pa le odstotek manj.

Izdelovalci sicer pri prodaji digitalnih fotoaparatov ne načrtujejo cenovne vojne, saj bodo raje kupcem za denar poskusili ponuditi čimveč.

http://www.idc.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji