Kitajci kupujejo Opero
Norveški spletni brskalnik Opera si že leta prizadeva, da bi dosegel vidnejši uspeh v svetu brskalnikov, kjer kraljujejo Google, Microsoft, Apple in Mozilla. Kljub nekaterim tehnološko odličnim lastnostim pa še naprej ostajajo v senci bolj znanih izdelkov.
Toda tehnologija brskalnika je zdaj pritegnila Kitajce, specifično skupino podjetij Kunlun Tech, Qihoo 360, Golden Brick Silk Road in Yonglian, ki so za družbo Opera ponudili neuradno kar 1,2 milijarde dolarjev. Po zadnji vrednosti delnic (Opera kotira na Norveškem borznem trgu) je to kar 53% premija glede na vrednost, ki je veljala preden so na borzi ustavil trgovanje zaradi namigov o prodaji.
Vodstvo podjetja se s prodajo strinja, delničarji pa bodo odločali kmalu odločali o prodaji. Načrti kitajskih ponudnikov niso povsem jasni, v ozadju pa so družbe, ki se ukvarjajo z računalniškimi igrami, računalniško varnostjo in spletnimi izdelki. Kunlun Tech je med drugim podjetje, ki je januarja kupilo storitev in mobilno aplikacijo Grindr za zmenke.