Ko fotografija postane Fotografija
Lastnikom vrhunskih brizgalnih tiskalnikov se bo tole pisanje verjetno zdelo nekaj samoumevnega. Če si že lastijo drag tiskalnik, gotovo ne varčujejo pri papirju in barvah. Ali pač? Kakorkoli, sam spadam v neko drugo kategorijo, med tiste, ki si tak tiskalnik občasno sposodijo in hočejo potem s čim manjšim stroškom stiskati največ kar se le da. Ker imam srečo, da si služim kruh pri računalniški reviji kjer se vršijo raznorazni preizkusi, sem v stiku s takšnimi aparaturami kar pogosto. Ponavadi predstavlja strošek le nakup črnil, papir različnih kakovosti pa se nam itak valja vsepovsod.
Tokrat je bilo le drugače. Preizkušali smo Canonov brizgalnik Pixma Pro9500 Mark II in našli še nekaj vrhunskih Canonovih FineArt papirjev. Matjažev “pa daj, probaj še s temi, pa da vid’mo kaj bo ratal” je bil dovolj, da sem nabral nekaj boljših posnetkov, namestil gonilnike, malo pofotošopal barve (ne hecajte se na nekalibriranem monitorju), izbral papir in pritisnil Print. Ven je prišlo nekaj, kar bi lahko opisal le z dolgim UUAAAAAUUUUU! To je to, odgovor na vprašanje, kaj je to Print (z veliko začetnico!). Čudovit barvni razpon, črna je res črna, detajli fantastični, nobenih digitalnih pridihov, občutek pod prsti neprecenljiv. Ah…
Nadaljevanje in preostanek objave si lahko preberete na našem blogu.