Ko televizor pozove v tožbo lastnega proizvajalca
Vizio, kalifornijski proizvajalec televizorjev, je bil leta 2015 ujet pri pridobivanju osebnih podatkov in navad uporabnikov, ki so bili potem prodani oglaševalcem. Z ameriškim regulatorjem FTC so se pogodili za kazen 2,2 milijona dolarjev, hkrati pa so obljubili, da bodo poslej od uporabnikov poskušali pridobiti dovoljenje za tovrstno početje.
Vizio pa je še vedno pod pritiskom skupinske tožbe uporabnikov, ki združeni od podjetja zahtevajo odškodnino za očitano mu početje. Po ameriških zakonih morajo biti vsi zainteresirani za skupinsko tožbo enakopravno obveščeni, kar po navadi pomeni obvestilo po elektronski ali navadni pošti, vendar sodišče tokrat razmišlja o bolj tehnološko naprednem obvestilu. Televizorji Vizio, o katerih gre beseda, so namreč povezani v splet (sicer bi pač težko zbirali podatke o uporabnikih), torej jim je mogoče tudi poslati obvestilo, ki naj se prikaže na zaslonu. Obvestilo, ki bo uporabnika pozvalo, če si želi sodelovati v skupinski tožbi proti Viziu in na koncu more biti delež milijonske odškodnine, ki ga bo podjetje morebiti moralo plačati.
Ali se bodo odločili za tako obveščanje, imajo tožbeniki (in obramba) do 3. oktobra.