Kodu približuje programiranje otrokom
Kodu je preprosto grafično vizualno orodje za razvoj računalniških iger, katerega glavni namen je približati koncepte programiranja otrokom. Nastalo je kot osebni projekt Matta MacLaurina, sicer enega od prvotnih razvijalcev znamenitega Apple Newtona, ki je zdaj zaposlen kot raziskovalec na področju naprednih socialnih orodij v laboratorijih Microsoft Researcha. MacLaurin je pri spremljanju svojih otrok pogrešal preprosta orodja za razvoj, ki so jih računalniki imeli že pred več kot 20 leti (Basic), pa so potem šla nekako v pozabo. Kodu, ki je začel z imenom Boku, je grafični programski jezik, v katerem otroci v celoti delajo prek sistema ikon in s koncepti iz realnega sveta, kot so vid, odboj, barve, premore pa še urejevalnik terena ter 20 igralnih likov, vsakega s specifičnimi lastnostmi.
Posebnost orodja Kodu je tudi ta, da je bilo prilagojeno za tisto, kar je otrokom najbolj blizu - igralne konzole. Prvotni del projekta je tako deloval na konzolah Xbox in uporabljal igralne palice za "programiranje". Microsoft je bil nad projektom tako navdušen, da je ta imel celo eno od vidnih mest na predstavitvah na lanskoletnem sejmu CES. Leto kasneje pa so razvili še različico za okolje Windows, ki deluje v računalniško bolj klasičnem okolju in z uporabo miške. Projekt je imel velik odmev v javnosti, saj ga v izobraževalnih procesih uporablja več kot 200 šol, k sebi pa ga je preneslo kar 200.000 uporabnikov interneta. Statistike kažejo, da interes za Kodu, lasten razvoj iger ter spodbujanje ustvarjalnosti in domišljije kažejo že zelo mladi otroci, nekako od starosti 9 let dalje. Naslednji cilj je priprava končne različice, ki bo temeljila na povratnih informacijah uporabnikov, Microsoft pa bo kot kaže še naprej podpiral razvoj orodja.