Objavljeno: 31.10.2023 08:00 | Teme: instagram, Facebook, Meta, Slovenija, EU

Konec brezplačnega Facebooka in Instagrama v Evropi! Če jih bomo želeli brez oglasov.

Meta z novembrom uvaja naročnino na družabni omrežji Facebook in Instagram.

Facebook in Instagram, oba v lasti tehnološkega giganta Meta, sta napovedala uvedbo mesečne naročnine za uporabo svojih platform brez oglasov. Novost bo na voljo uporabnikom v Evropski uniji, Evropskem gospodarskem območju in Švici od novembra naprej. Cena naročnine za uporabo brez oglasov bo 10 evrov mesečno, če se bomo zanjo odločili prek spletnega brskalnika, ali 13 evrov, v kolikor bomo naročnino sklenili prek mobilnih aplikacij. Višja cena za mobilne naprave je posledica provizij, ki jih zaračunavata Google in Apple za aplikacije v svojih trgovinah. Kljub temu bo uporaba še vedno omogočena tudi tistim, ki se ne bodo odločili za plačljivo naročnino in se bodo strinjali s ciljnim oglaševanjem na obeh platformah. 

Poteza Mete je odziv na evropske predpise, ki se nanašajo na zasebnost uporabnikov in obdelavo njihovih podatkov. Meta želi z njo uporabnikom ponuditi alternativo, ki bi upoštevala evropske zahteve, hkrati pa uporabnikom omogočila izbiro med oglaševanjem in plačljivo izkušnjo brez oglasov. Sodišče Evropske unije je priznalo, da je takšen naročniški model veljavna oblika soglasja za storitve, ki so financirane z oglasi. Brezplačnega Facebooka in Instagrama je tako tudi v Sloveniji konec, zanju bomo poslej plačevali z denarjem ali časom.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji