Objavljeno: 1.1.2007

LCD televizorji - uspešnica zaključka 2006

LCD televizorji so bili kot kaže najbolj vroče prodajno blago v prednovoletnem času. Sodeč po raziskavi organizacije NPD Group, ki že tradicionalno meri interes in prodajne rezultate najbolj intenzivnem nakupovalnem obdobju, so televizorji s tehnologijo LCD prvič po treh letih s prvega mesta izpodrinili digitalne fotoaparate. Čeprav raziskava meri predvsem prodajo v ZDA, o podobnih rekordnih prodajnih rezultatih poročajo tudi iz Evrope in drugod po svetu.

V ZDA so potrošniki za darila s področja zabavne elektronike porabili skoraj 8,75 milijard dolarjev, kar je 6,5% več kot leta 2005. Od tega so za televizorje LCD porabili skoraj 925 milijonov dolarjev, nadaljnjih 825 milijonov dolarjev pa je bilo porabljenih za digitalne fotoaparate. Na tretjem mestu je so se znašli prenosni računalniki s skupno vsoto 810 milijonov dolarjev, sledijo pa digitalni večpredstavni, zlasti glasbeni predvajalniki s 720 milijoni dolarjev.

Potrošniki so kupili samo v ZDA skoraj 1,3 milijona televizorjev LCD, večino z diagonalo zaslona večjo kot 30 palcev. Strokovnjaki pa napovedujejo, da se z novim letom trend nakupovanja televizorjev LCD ne bo zmanjšal in napovedujejo, da jih bodo v letu 2007 prodali kar 53% več kot lani.

Grafični.

http://www.npd.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji