Le šest ur za odpravo napake
Ste vedeli, da je lahko tehnik pri vas že v štirih urah po okvari strežnika ali druge naprave, ki je ključnega pomena za vaše poslovanje? Vaše poslovanje je danes že preveč odvisno od informacijske podpore, da bi odpravo napak prepustili naključjem. HP je zaupanja vreden partner na tisoče podjetjem po vsem svetu in nudi široko paleto cenovno ugodnih storitvenih paketov HP Care Pack, s katerimi lahko preprosto in hitro povečate zanesljivost svoje infrastrukture.
Vaše podjetje si s storitvami HP Care Pack zagotovi strokovno podporo in svetovanje za celotni življenjski cikel uporabljene tehnologije. Storitve so kot ustvarjene za vaše podjetje in vaš proračun, saj za ugodno ceno vključujejo vse, kar potrebujete – od zagotovljenega odzivnega časa do vrhunskih strokovnjakov, ki vedno najdejo pravi odgovor na vaše izzive.
Storitve HP Care Pack predstavljajo najpreprostejši način za zagotavljanje visoke razpoložljivosti in zmogljivosti vaših poslovno kritičnih strežnikov, strežnikov ProLiant, sistemov za shranjevanje podatkov in omrežnih naprav. Storitve je mogoče preprosto kupiti in uporabiti, njihovo kakovost pa zagotavlja 38.000 strokovnjakov iz podjetja HP in 70.000 pooblaščenih HP-jevih partnerjev. Sodelovanje s partnerji pomeni, da HP prispeva globalne izkušnje, najboljše prakse in znanje, partnerji pa so prisotni v Sloveniji in zagotavljajo kratke odzivne čase in vrhunsko raven storitev.
Med nekaterimi storitvami HP Care Pack so:
4-urni odzivni čas
V večjih in srednje velikih podjetjih strežniki čedalje bolj pogosto predstavljajo srce sodobnega poslovanja. Zaposlenim zagotavljajo elektronsko pošto, dostop do interneta, podatkovne zbirke, možnosti za analizo podatkov in še veliko več. Vsaka odpoved strežniških sistemov tako neposredno vpliva na poslovanje.
HP-jeva storitev stalno dostopne podpore (24x7) z zagotovljenim odzivnim časom 4 ur je idealna za zaščito ključnih sistemov, brez katerih podjetje ne more poslovati. HP-jevi strokovnjaki s pomočjo orodij za oddaljeni nadzor preverijo stanje opreme, zagotovljen pa je tudi 4-urni odzivni čas, če napake ni mogoče odpraviti na daljavo. Podjetja lahko na ta način cenovno učinkovito izboljšajo razpoložljivost svojih informacijskih sistemov in povečajo storilnost zaposlenih.
Zagotovljen čas odprave napake v šestih urah
Z nakupom storitve si zagotovite, da bodo okvare na vaših strežnikih, sistemih za shranjevanje podatkov in drugi strojni opremi odpravljene v šestih urah po prejetem klicu. Vaš klic je posredovan strokovnjaku podjetja HP, ki z uporabo orodij za oddaljeni dostop preveri, ali je mogoče napako odpraviti brez fizičnega posredovanja. Za kritične težave, ki jih ni mogoče odpraviti na daljavo, HP na sedež vašega podjetja pošlje strokovnjaka.
Storitev je namenjena podjetjem, ki želijo razbremeniti interno osebje in bolje razporediti svoje informacijske vire. Podpora je na voljo za vse vrste strežniških okolij, ne glede na operacijski sistem, ki je nameščen na strežnikih. Višja razpoložljivost in hitra podpora vam omogočata, da se osredotočite na poslovanje, in ne na skrbi o svoji informacijski infrastrukturi.
Namestitev opreme v vašem okolju
Namestitev nove opreme pogosto predstavlja veliko obremenitev za vaše zaposlene v informacijskem oddelku, saj lahko nova oprema povzroči motnje v delovanju obstoječih sistemov. Prav tako je zaradi kompleksnosti težko zagotoviti brezhibno integracijo v obstoječe informacijsko okolje. HP kot odgovor na te izzive nudi storitev namestitve opreme. V okviru te storitve HP-jevi strokovnjaki ali pooblaščeni partnerji namestijo opremo in izvedejo preizkuse, s katerimi zagotovijo, da bo nova oprema delovala v vašem okolju.
Storitev vam omogoča cenovno učinkovit dostop do znanj in izkušenj, potrebnih za izvedbo redke in kompleksne naloge. Posebna prednost so predvsem najboljše globalne prakse in postopki, ki jih je HP razvil ob svojem delu s številnimi strankami po vsem svetu.
Storitev zagotavlja odlično delovanje nove opreme, skrajšan pa je tudi čas do povrnitve naložbe. Ob namestitvi vam lahko strokovnjaki na opremo namestijo tudi programske rešitve za oddaljeni nadzor, s katerim lahko nadzorujejo delovanje vaše opreme in odpravljajo morebitne težave.
Kako naprej?
S storitvami HP Care Pack lahko z nizkimi stroški povečate zanesljivost svojih tehnologij, razbremenite svoje zaposlene v informacijskem oddelku ali pa zagotovite, da bo tehnologija v vašem podjetju ustvarila več vrednosti. Več informacij o storitvah HP Care Pack se nahaja na spletni strani www.hp.com/si/it-storitve. Tu lahko preberete podrobne opise dodatnih storitev in izberete tiste, ki so za vas najprimernejše.