Lenovo ločuje znamke
Lenovo je najavil, da bo razdelil poslovanje podjetja v dva nova oddelka, od katrih bo vsako imelo svoje tržno ime. Lenovo Business Group (LBG) se bo osredotočalo predvsem na cenejše izdelke za množično potrošnjo, medtem ko bo Think Business Group (TBG) ciljajo predvsem na zgornji cenovni razred, v kateri se nahaja danes predvsem družina prenosnikov ThinkPad.
V nasprotju z nekaterimi pričakovanji je Lenovo, od kar je leta 2005 kupil poslovno enoto za proizvodnjo osebnih računalnikov od družbe IBM, ohranil visoko kakovost izdelkov v primerjavi s prvotnim lastnikom. Kljub temu lastne tržne znamke Lenovo niso uspeli kaj bistveno potisniti v ospredje, zlasti ne na področju rešitev za poslovno rabo.
Zdaj bodo poizkusili z novo taktiko, ki utegne še bolj izpostaviti ime Think, tudi z izdelki ki doslej niso uporabljali te predpone. Med prvimi novostmi, če odmislimo računalnike in tablice, naj bi bil prvi telefon te znamke, ki bo nosil oznako ThinkPhone.