Lenovo o strategiji za osebne računalnike in prenosnike
Nekaj tednov po sporazumu med družbama IBM in Lenovo o prodaji PC oddelka družbe IBM, so v kitajskem podjetju spregovorili o nekaterih kratkoročnih načrtih. Lenovo je že začel pospešeno graditi svojo prodajno mrežo in prisotnost izven Kitajske, sprva pa želijo >>napasti<< ZDA in Evropo. Že v prvi polovici nameravajo vzpostaviti omrežje in partnerske kanale v posameznih državah, obenem pa načrtujejo agresivno predstavitev novih modelov. Kratkoročno bo Lenovo sledil dosedanji filozofiji ThinkVantage, kar pomeni, da bodo za zdaj računalniki ThinkCentre in prenosniki ThinkPad podobni kot doslej.
Načrtujejo pa nekaj pomembnih tehnoloških novosti, kot je sistem Antidote, s katerim bodo lahko upravitelji na daljavo razkužili računalnike pred virusi in preprečili ponovno okužbo. Spremembe načrtujejo tudi v tehnologijah za hrambo profilov uporabnikov in izdelavo diskovnih slik. Skupaj z IBMom pripravljajo tudi naslednjo generacijo sistema za varovanje podatkov Embedded Security System.