Lenovo v škripcih
Gospodarska kriza, zmanjšano povpraševanje potrošnikov in poslovnih kupcev, pa tudi nekatere zgrešene poteze so prispevale k temu, da je podjetje Lenovo zadnje četrtletje zaključilo z izgubo. Kako globoko v težavah je podjetje najbolj priča podatek, da je sočasno z objavo rezultatov odstopil dosedanji direktor William Amelio, ki je na čelo družbe prišel ob prevzemu PC oddelka iz družbe IBM. V vodstvu ga bo nadomestil Yang Yuanqing, hkrati pa so zamenjali tudi predsednika družbe.
Lenovo je v zadnjem četrtletju dosegel prodajo v višini 3,59 milijard dolarjev, kar pa je precej manj od načrtovanega. Posledica je čista izguba v višini okoli 97 milijonov dolarjev, prvič v dolgih letih in prvič po prevzemu blagovnih znamk na čelu s prenosniki ThinkPad. Prihodek je glede na zadnje četrtletje 2007 padel kar za 20%, dobiček pa za 48%. Podjetje se povrh vsega sooča z zmanjšanjem vtisa o vrednosti svojih izdelkov, ki pa sodeč po raziskavah še vedno sodijo v vrh po kvaliteti. Toda pritisk na cene je bil v zadnjem obdobju tolikšen, da so tekmeci odnesli boljši konec v bitki za kupce. Kritiki predvsem poudarjajo, da Lenovo ni uspel prodreti na trg prenosnikov in osebnih računalnikov za potrošnike.