Objavljeno: 29.8.2000

Luč na koncu predora za internetna podjetja?

Kljub pomladnemu zlomu borznih indeksov internetnih podjetij, zaradi katerih so mnoga morala zapreti vrata, tržne raziskave napovedujejo svetlejšo prihodnost. Zaradi tega lahko pričakujemo veliko rast spletnega oglaševanja. Po mnenju ameriški organizaciji Jupiter Communications se bo vrednost oglasov z današnjih 3,5 milijarde dolarjev že leta 2003 dvignila na raven 16,5 milijarde dolarjev.

Razlog je v tem, da vse več ustaljenih podjetij išče možnosti za racionalizacijo in napredovanje prodaje ravno v spletu, z oglaševanjem pa lahko izpostavijo svojo ponudbo na tržišču, ki bo vse bolj široko. Rast izdatkov za spletne oglase (+73 %) bo tako precej presegla oglaševanje v revijah (+43 %) in na televiziji (+37 %). Leta 2003 naj bi spletni oglasi tvorili že skoraj desetino vseh oglasov na svetu.

http://www.jup.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji