Objavljeno: 30.8.2005

Managerji še vedno premalo uporabljajo ITIL

Nedavna anketa družbe Evergreen Systems med predstavniki IT oddelkov največjih svetovnih podjetij kaže, da ta še vedno premalo uporabljajo najboljša vodila za upravljanje in izvajanje IT procesov. Čeprav so kompleksnost današnjega IT okolja, zahteve po skladnosti z raznimi standardi in drugi dejavniki v zadnjih letih močno povečale zanimanje za priporočila standarda IT Infrastructure Library (ITIL), večina podjetij še ne razume vsebine prav tako pa ne uporabljajo metoda za merjenje povečanja učinkovitosti.

Raziskava je tudi pokazal, da v večini podjetij ITIL uporabijo za izboljšave postopka upravljanja z incidenti (podpora uporabnikom), le malokrat pa ob tem opravijo spremembe procesov v celotnem procesu izvajanja storitev (service delivery). Rezultat je ta, da so pogosto učinki zato manjši, kot bi lahko bili. Prav tako zelo malo podjetij razume in uporablja komplementarni standard Control Objectives for Information and Technologies (COBIT), ki omogoča učinkovit nadzor in revizijo IT procesov. Med vprašanimi je denimo kar 87% pozna ITIL in le 37% COBIT.

Analitiki družbe Evergreen Systems tudi opozarjajo, da je v strokovni javnosti preveč poudarka na organizaciji podatkoven baze CMDB (configuration management database), kot enega od priporočenih temeljev ITIL-a. Kar 79% vprašanih trdi, da uvajajo ali že uporabljajo CMDB, vendar analitiki pri tem menijo, da so poskusi zelo pogosto le delno uspešni, saj podjetja pri tem premalo natančno definirajo potrebne procese, zlasti tistega za upravljanje sprememb (change management), kot temelja za kvalitetno zbirko relevantnih podatkov.

http://www.evergreensys.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji