McDonald's ne bo več uporabljal umetne inteligence za sprejemanje naročil
Za nekatere namene umetna inteligenca še ni nared, ugotavlja McDonald's. Na več kot sto lokacijah v ZDA so preizkušali sistem za avtomatizirano sprejemanje naročil, ki ga je razvil IBM. Rezultati so tako slabi, da bodo sistem sedaj ukinili.
Na internetu najdemo številne viralne posnetke bizarnih napak, ki jih je zagrešil sistem. Naročila ljudi je razumeval bizarno narobe, kar se je odrazilo v računih za več sto dolarjev in nenavadnih kombinacijah, kot je slanina s sladoledom. Prvotne skrbi, da bo sistem nadomestil veliko zaposlenih, se torej niso uresničile.
Zato ni presenetljivo, da se je McDonald's odločil preizkus končati. Dodajajo pa, da bo podobna tehnologija v prihodnosti zagotovo našla pot v restavracije. Tudi IBM poudarja, da bodo sistem še nadgrajevali in morda v prihodnosti poizkusili znova.
Tehnologijo so sicer prvikrat uvedli leta 2021, leto za tem pa je McDonald's svoj McD Tech Labs prodal IBM-u, ki je postal njihov partner.