Objavljeno: 15.8.2004

Microsoft eksperimentira z blogi

Microsoft je na Japonskem uvedel novo storitev, s katero želi preizkusiti uporabnost in zanimanje javnost za tako imenovane bloge. Blogi so spletni dnevniki ali revije, ki jih običajno vodijo posamezniki in v njih posredujejo novosti ali komentarje iz vsakdanjega življenja ali posameznega specifičnega področja. Pri Microsoftu menijo, da bi lahko bili blogi v bodoče pomembna poslovna komunikacijska orodja, zato so začeli z njimi na trgu, kjer je zanje največ zanimanja. Storitev, ki je na voljo v okviru servisa MSN Japan, naj bi tako že do konca leta pritegnil okoli milijon uporabnikov. Trenutno še ni nobenih načrtov za nastop na drugih trgih.

http://www.microsoft.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji