Objavljeno: 17.7.2009

Microsoft in Yahoo tik pred dogovorom?

Saga o poslovnem sodelovanju med Microsoftom in Yahoojem se kot kaže nadaljuje. Sodeč po pisanju dobro informiranih virov v Silicijevi dolini naj bi bili družbi tik pred dogovorom o sodelovanju na področju spletnega iskanja in predvsem spletnega oglaševanja. Potrdilo o temu naj bi prišlo predvsem iz dejstva, da večina vodilnih iz Microsofta v zadnjih dneh intenzivno sestankuje z morebitnimi partnerji v družbi Yahoo.

Čeprav je možnih scenarijev več se zdi najbolj verjeten ta, da bi Microsoft dobil pravico za trženje reklamnega prostora v spletnih storitvah družbe Yahoo. Microsoft naj bi v ta namen v naprej plačal zajetno (morda celo milijardno) vsoto, partnerju pa naj bi priznal tudi pošten delež od oglasnega zaslužka. Dogovor bi tako koristil obema partnerjema, predvsem pa predstavljal resnejšo alternativo precej bolj uspešnem oglaševalskem poslu družbe Google.

Microsoft je v zadnjih mesecih s svojim spletnim iskalnikom Bing doživel pravi razcvet na področju spletnega iskanja in oglaševanje, kaj jim povečalo število adutov v rokavu. Nekateri menijo, da utegnejo dogovor doseči že v roku enega tedna, saj se menda pogovarjajo le še o podrobnostih. Microsoft si je v začetku leta 2008 prizadeval, da bi kupil celotno družbo Yahoo, vendar jim je načrt spodletel. Kasneje so večkrat izrazili interes, da bi s tekmecem vendarle dosegli nekakšen dogovor, vsaj na posamičnih segmentih delovanja.

http://www.microsoft.com

http://www.yahoo.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji