Objavljeno: 19.10.2004

Microsoft Navision 4.0

Microsoft je objavil novo različico peketa za poslovne informacijske sisteme v malih in srednje velikih podjetjih Navision 4.0, ki predstavlja pomemben mejnik v proizvajalčevi ponudbi poslovnih sistemov. Z novo različico si Microsoft obeta povečanje tržnega deleža v segmentu SMB (mala in srednja podjetja), kar naj bi dosegli z novimi funkcionalnostmi in izboljšanim uporabniškim vmesnikom.

Navision 4.0 prinaša module za finance, proizvodnjo, prodajo, upravljanje strank, upravljanje nabavnih verig, poslovno analitiko in elektronsko trgovanje. Paket se tudi tesno povezuje z drugimi Microsoftovimi orodji, zlasti programskim paketom Outlook 2003, po katerem je tudi modeliran uporabniški vmesnik programa. Navision s pridom uporablja tudi druga Microsoftova orodja, kot je Excel, ki je orodje za prikaz in obdelavo poslovnih podatkov in poročil, za upravljanje z dogodki in obveščanje pa so uporabljene procedure vgrajene v strežnik SQL Server. Navsion 4.0 je moč tudi bolj enostavno povezati z drugimi poslovnimi programi, dokumenti in podatkovnimi viri prek vmesnika, ki uporablja opisni jezik XML.

Navision je še vedno izdelek, ki ga domala v celoti razvijajo na Danskem, kjer je sedež nekdaj neodvisne družbe Navsion A/S. Nova različica podpira 39 jezikov in 41 lokaliziranih različic, Microsoft pa računa predvsem na prodajo nadgradenj obstoječi bazi uporabnikov, ki jih je po celem svetu že več kot 45.000. Cene bodo enake kot doslej, osnovna cena pa bo okoli 2.000 evrov (odvisno od države) za različico z enim uporabnikom.

Vzporedno z objavo nove različice je že globoko v pripravi naslednja različica, ki bo na vrsti čez nekaj let, vendar bo izšla še precej pred končnim ciljem - skupno platformo imenovano "porject Green", ki bo združevala funkcionalnosti današnjih paketov Navision, Axapta, Greta Plains in Solomon, ki so vsi v Microsoftovi lasti. Za vse skrbi oddelek Microsoft Busines Solutions (MBS), ki je v poslovnem letu 2004 zabeležil prihodke v višini 667 milijonov dolarjev in 9% rast. V letu 2005 naj bi tudi s pomočjo novih različic Navsion in Great Plains dosegli nivo prometa 820 milijonov dolarjev.

Kljub vsem novostim Navision 4.0 ostaja še vedno predvsem namenjen malim in srednje velikim podjetjem, zanimiv pa je lahko tudi za pokrivanje potreb posameznih oddelkov velikih podjetij. Kljub temu, da se je zmogljivost paketa povečala, Microsoft trdi, da s tem paketom ne ciljajo na kupce večjih paketov, kot so Oracle, PeopleSoft in SAP. Microsoft sicer meni, da je trg SMB dovolj velik, saj je na svetu okoli 40 milijonov malih podjetij in okoli 600.000 srednje velikih podjetij, ki so primerni kot ciljna skupina.

V promocijo rešitev za trg SMB bo Microsoft vložil ogromna sredstva - 10 milijard dolarjev za razvoj in trženje v naslednjih petih letih, od česar 1,7 milijarde dolarjev za razvoj partnerske mreže in 850 milijonov dolarjev za podporo oddelku MBS.

http://www.microsoft.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji