Microsoft Office shranjuje na Moodle
Microsoft je objavil zanimiv dodatek za pisarniške programe Office, s katerim lahko shranjujemo in nalagamo dokumente neposredno iz spletne storitve Moodle, ki je zelo priljubljena zlasti v izobraževalnih ustanovah. Z novim brezplačnim dodatkom so tako skrajšali postopke za prebiranje in objavo izobraževalnih dokumentov, kjer je zdaj mogoče večino nalog opraviti v enem namesto v dosedanjih osmih potezah.
Moodle je sicer spletna storitev, ki jo močno uporabljajo zlasti v ZDA in sicer v osnovnih in srednjih šolah za objavo šolskega gradiva med učitelji in učenci Poteza pa utegne imeti tudi širše posledice za kaže na to, da se Microsoft vse bolj odpira proti spletnim storitvam, tudi tistim, ki niso v neposredni ali posredni lasti podjetja. Nedavno so tako povezali Outlook z Linkedinom in MySpaceom, kmalu pa pride na vrsto tudi Facebook. Objavili so tudi dodatek za Word, ki olajša pripravo dokumentov s področja kemije. Dodatek za Moodle sicer deluje s paketi Office 2003 in 2007, medtem ko za različico 2010 za zdaj še ne najavljajo podpore.
http://www.educationlabs.com/projects/officeaddinformoodle/Pages/default.aspx