Microsoft pripravlja novo cenovno politiko
Viri blizu družbe navajajo, da Microsoft resno razmišlja o drugačni cenovni politiki, kot jo je vodil doslej. Na prvem mestu naj bi odstopili od svojega zlatega pravila - enotne (dolarske) cene za izdelke v vseh državah sveta. Prvi korak so pravzaprav že naredili na Tajskem, kjer je zaradi vsedržavnega projekta računalniškega opismenjevanja precej znižal cene posameznih izdelkov, s čimer naj bi odvrnili pritisk odprtokodnih alternativ. Microsoft je sicer že doslej cene pri pogajanjih z velikimi kupci, denimo državo upravo v Sloveniji, prilagodil med pogajanji, vendar je to veljalo le za zaključene projekte ali razpise, nikoli pa za splošni (javni) cenik.
Toda vse več alternativ, zlasti iz odprtokodne scene, pritiska na dosedanjo cenovno politiko Microsofta. V bodoče naj bi tako naredili nekakšno tabelo indeksov, podobno kot jo ima McDonalds za hamburgerje BigMac, ki različno stanejo na raznih koncih sveta in odražajo stanje ekonomije oziroma kupno moč potrošnikov. Na ta način lahko Microsoft spodbudi prodajo izdelkov na razvijaočih s trgih, kjer je bilo zaradi visokih cen povpraševanje manjše. Toda vodenje različnih cen v posameznih državah je lahko dvorezen meč, saj se kupci pogosto odločijo, da bodo izdelek kupili tam, kjer je ceneje. Zato je zelo verjetno, da bo Microsoft predvsem pocenil izdelke, ki so jezikovno posebni za posamezno državo, drugih pa ne. Spremembe naj bi bile znane še pred poletjem.