Objavljeno: 26.4.2006

Microsoft pripravlja orodja za Help Desk, upravljanje omrežij

Kot vse kaže, se bo Microsoft podal še na eno področje programskih rešitev, na katerem doslej ni bil prisoten. Po sedanjih načrtih naj bi tako leta 2007 objavili povsem novo aplikacijo z delovnim imenom Service Desk, ki bo namenjena službam za pomoč uporabnikom IT storitev v podjetjih. Novi program, ki bo dopolnjeval obstoječ nabor orodij za upravljanje IT storitev in okolja, bo temeljil na prihajajočem orodju za upravljanje potekov dela, kjer bo mogoče ustvariti pravila in avtomatizirati posamezna opravila pri podpori uporabnikov in računalnikov.

Novo orodje bo med drugim ponujalo podatkovno bazo s konfiguracijami računalnikov in drugih omrežnih naprav, ki jih bodo posredovala druga Microsoftova orodja, kot je SMS. Kot tako bo služilo za evidenco strojne in programske opreme, z njim pa bo mogoče tudi prožiti samodejno posodabljanje računalnikov s centralnega mesta. Service Desk bo omogoča tudi spremljanje podatkov o incidentih in drugih dogodkih v omrežju.

Novo orodje je le eno od novosti, ki jih Microsoft pripravlja v naslednjih letih na področju podpore za upravljanje sistemov. Predstavniki podjetja so tudi napovedali nov ukazno lupino PowerShell, doslej znano pod imenom Monad, ki bo omogočalo avtomatizacijo opravil z uporabo zmogljivega, a preprostega skriptnega jezika. PowerShell bo tako postal eden od temeljev nove administratorske konzole za prihajajoči poštni strežnik Exscahnge Server 2007. Znan so tudi imena tretje generacije upraviteljskih orodij - naslednji Microsoft Operations Manager (MOM) se bo imenoval System Center Operations Manager 2007, naslednik današnjega System Management Serverja (SMS) pa System Center Configuration Manager 2007.

http://www.microsoft.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji