Microsoft pripravlja rešitev za CRM v Outlooku 2003
Microsoft bo posegel tudi na področje rešitev za upravljanje odnosa s strankami z izdelkom Outlook 2003, v katerem bo vgrajena možnost upravljanja s poslovnimi strankami Business Contact Manager. Rešitev, ki je tesno povezana z obstoječo podporo za delo z elektronsko pošto in koledarjem, je trenutno v fazi testiranja, na voljo pa bo v novi izdaji Office 2003. Namenjena je manjšim podjetjem, med tem ko za nekoliko večja podjetja z do 500 zaposlenimi Microsoft pripravlja dopolnjeno različico pod imenom Microsoft CRM.
Microsoft CRM bo omogočal vodenje evidence vseh vrst strank, razen obstoječih tudi bivših ali potencialnih, vpisovanje podatkov o kontaktnih osebah in vsega drugega o stranki. Mogoče bo beležiti različne dogodke v zvezi s stranko, od sestankov in telefonskih klicev do izmenjanih elektronskih pošt. Podatke bo mogoče izpisati v obliki približno 20 vnaprej pripravljenih poročil. Primeri takih poročil so izpis strank, s katerimi že dolgo časa nismo imeli kontakta, ali pa izpis priložnosti, ki jim je pretekel rok veljavnosti in številna druga poročila, ki jih lahko uporabnik po svoje oblikuje s pomočjo filtrov.
Microsoftova rešitev za CRM sicer predstavlja minimalno podporo za obvladovanje odnosa s strankami, vendar so pri Microsoftu prepričani, da bo za uporabnike to zadosten razlog, da se bodo odločili za prehod na višjo različico Outlooka. Microsoftovi izdelki iz družine Office namreč imajo več kakor 90 odstotni tržni delež, zato Microsoftov glavni cilj ni povečati tržnega deleža, ampak prepričati uporabnike, naj začnejo uporabljati novejšo različico njihovih izdelkov.