Microsoft pripravlja "točo" spletnih storitev
Microsoft je napovedal enega najpomembnejših gradnikov strategije .NET, skupek spletnih storitev, ki nastaja pod delovnim imenom HailStorm (toča). Prvi, osnovni del HailStorma, ki bo na voljo junija, je prenovljena spletna storitev Microsoft Passport. Ta bo sicer ostala brezplačna, vendar pa bo za večino novih storitev potrebno odšteti vsaj nekaj dolarjev mesečno.
Na predstavitvi HailStorma so nekateri Microsoftovi partnerji že pokazali nove storitve; American Express stavi na Passport, ki bo vseboval vse podatke o uporabniku in tako omogočal nakupe z nekaj kliki, pri spletni dražbeni hiši Ebay pa nameravajo prek programa za elektronsko kramljanje MSN Messenger obveščati uporabnike o trenutni ceni artikla, ki ga nameravajo kupiti. Bistvenega pomena za HailStorm je tudi dosegljivost po vseh napravah, od osebnih in ročnih računalnikov do mobilnih telefonov in pozivnikov. Enega izmed osnovnih ciljev HailStorma je povzel tudi Bill Gates: "Nikoli ne bo potrebno večkrat vnašati istih informacij."
Analitiki in Microsoftovi konkurenti pa že opozarjajo, da skuša Microsoft s to potezo zgolj razširiti svoj monopol. Ključnega pomena za to je predvsem tehnologija za overovljenje imenovana Kerberos, ki povzroča težave strežnikom, ki ne tečejo na Microsoftovi platformi.