Microsoft StaffHub za načrtovanje urnikov
Microsoft ima novo orodje v družini pisarniških storitev Office 365. StaffHub je namenjen vodenju delovnega razporeda v ekipah, še zlasti tam, kjer gre za izmensko delo in kjer delodajalec dovoljuje zamenjave in spremembe vrstnih redov v izmenah ali delovnih mestih, če le delo zaradi tega ne trpi. Orodje omogoča vodenje delovnih izmen, hitro opravljanje sprememb in preprosto iskanje zamenjav. Tipične primere rabe najdemo v storitvenih dejavnostih, službah za podporo uporabnikov in drugih delovno intenzivnih službah.
V številnih podjetjih je urejanje delovnega urnika prava nočna mora, kjer je za preprosto zamenjavo treba narediti kup telefonskih klicev in elektronskih sporočil, pa še tedaj je veliko priložnosti za zmedo. Poleg spletne storitve je Microsoft pripravil tudi aplikacije za Android in iOS, s katerimi so vse člani ekipe vselej na tekočem z urniki, spremembami, obvestili in prošnjami za zamenjave.
Program ločuje vloge managerjev, ki urejajo in objavljajo urnike, ter uporabnikov, ki urnike in razporede sprejemajo in po potrebi zamenjujejo med sabo. Ko pride do konfliktov ali praznin, StaffHub samodejno poskrbi za primerna obvestila in iskanje zamenjav. Uporabniki na mobilnih telefonih dobijo obvestila o spremembah in prošnje za zamenjave.
Spletna storitev služi lahko tudi kot orodje za hitro posredovanje navodil, obvestil in drugih informacij posameznikom ali celotnim ekipam. Uporabniki lahko tudi preprosto komunicirajo v okviru ekipe ali pa posamezno med sabo. Microsoft ima v načrtu tudi povezave z drugim orodji v okviru paketa Office kot tudi integracijo s specializiranimi programi s področja upravljanja časa, kot je na primer Kronos.
StaffHub lahko uporabljajo vsi, ki imajo naročnino na Office 365 in sicer v izvedbah K1, E1, E3 ali E5.
Zb_L3Ufrw54