Microsoft vstopa v spletno oglaševanje
Microsoft je za 6 milijard dolarjev kupil družbo aQuantive, ki se ukvarja s spletnim oglaševanjem. S podjetjem, ki zaposluje okoli 2.600 ljudi, Microsoft vstopa na področje spletnega oglaševanja, ki naj bi po napovedih strokovnjakov v prihodnosti predstavljal glavni vir zaslužka za ponudnike vsebine. Microsoft bo aQuantive vključil v svoj oddelek za spletne storitve, kamor sodijo MSN in družina portalov Microsoft Live (Windows Live, Office Live, Xbox Live). Obetajo si večji del pogače od spletnega oglaševanja, katere vrednost danes ocenjujejo na več kot 40 milijard dolarjev letno.
Nakup družbe aQuantive je po eni strani presenečenje, saj je prevzemni znesek zelo visok, pravzaprav eden največjih nakupov s strani družbe Microsoft doslej. Prav tako preseneča odločitev za aQuantive, ki doslej ni bilo v javnosti širše znano ime, čeprav v strokovnih krogih ni neznano. Težko je prezreti dejstvo, da je Microsoft kupil oglaševalsko družbo le mesec dni za tem, ko je Google za 3,1 milijarde dolarjev prevzel vodilnega spletnega oglaševalca, družbo DoubleClick. Prav tako je prevzem najbrž nekoliko povezan z domnevnim prevzemom družbe Yahoo, za katero se je zanimal Microsoft, vendar posel ni bil zaključen. Nekateri menijo, da je Microsoft visoko ceno in hitro potezo naredil preprosto zato, ker bi sicer aQuantive prevzel nekdo drug, po vsej verjetnosti Microsoftov tekmec.