Microsoft WARP bo grafiko računal s procesorjem
Microsoft pripravlja novo grafično platformo, imenovano Windows Advanced Rasterization Platform, krajše WARP. Slednja bo za izris grafičnih elementov uporabljala kar osrednji procesor, tako da si lahko že v Windows 7 (in drugih DirectX 10 sposobnih OS) obetamo poganjanje OS brez namenske grafične kartice. Seveda pri tem ne bo odveč, če v našem drobovju domuje vsaj dvojedrnik.
Računanje grafike z osrednjimi procesorji je očitno zadnja modna muha, saj tako Intel kot tudi AMD snujeta procesorje, ki bi poleg vsega ostalega dela, obračali še razne poligone, jih senčili ... itd. To opravilo je tudi del knjižic Direct 3D 10 in Direct 3D 10.1 (pa tudi D3D 11 bo vseboval omenjene možnosti). Če bo obveljala Microsoftova zamisel, bodo osrednji procesorji prevzeli praktično vse grafično breme, tako 2D kot tudi 3D podobe, skupaj z dodatnimi bonbončki kot so glajenje robov, različna filtriranja ... Seveda bodo igričarji v prihodnosti še vedno posegali po zmogljivih namenskih grafičnih karticah, le pisarniški računalniki bodo brez težav životarili brez njih.