Microsoftova razprodaja za socialno ogrožene
Microsoft Unlimited Potential je nova iniciativa največjega izdelovalca programske opreme na svetu, ki želi uveljavljene Microsoftove programske rešitve približati tudi ljudem, ki si jih sicer ne bi mogli privoščiti.
Z novim programom bo Microsoft strankam z nizkimi prihodki omogočil poceni nakup izdelkov Windows XP Starter Edition in Microsoft Office Home ter Student 2007, ki bodo stali samo 3 dolarje na računalnikih s skupno ceno največ 300 dolarjev.
V ZDA bo Microsoft tako omogočil poceni nakup programske opreme spodnjim 15 odstotkom populacije na lestvici dohodkov, kar predstavlja 15.000 dolarjev ali manj.
Orlando Ayala, podpredsednik Microsofta, ki vodi razvojno skupino za razvijajoče se trge, odkrito priznava, da je osnovno vodilo Microsofta (za razliko od projekta OLPC) poslovne narave, saj želi podjetje število svojih uporabnikov do leta 2015 podvojiti na dve milijardi.
Orlando Ayala