Microsoftova strategija CRM
Microsoft je predstavil dolgo pričakovane podrobnosti o novem programu Microsoft CRM za urejanje odnosov s strankami. Program je postavljen na tehnologiji .Net, omogoča učinkovito rabo spletnih storitev in je tesno povezan z Outlookom in brskalnikom Internet Explorer, kakor tudi z računovodskimi in finančnimi moduli v ozadju. Med predstavitvijo novega programa se je še posebej dobro izkazala tehnologija .Net Smart Tag, ki omogoča vnašanje strukturnih in nestrukturnih informacij iz različnih sistemov v en sam dokument.
Program CRM bo stal od 400 do 1.300 dolarjev, na voljo bo konec leta, tekel pa bo na strežnikih Windows 2000. MS CRM je primeren za podjetja, ki imajo od 50 do 500 zaposlenih. Čeprav pri Microsoftu zatrjujejo, da s svojim izdelkom ne nameravajo konkurirati podjetjem kot so SAP, Oracle, PeopleSoft in Siebel, je želja po večji prisotnosti na trgu poslovnih sistemov očitna. Microsoft je prvič nakazal te želje z lanskoletnim prevzemom družbe Great Plains, potrdil pa še z letošnjim nakupom danskega Navisiona. Analitiki ocenjujejo, da Microsoft išče nove poti za širjenje svoje ekspanzije, programi za urejanje odnosov s strankami pa so v preteklih letih postali pravi hit, saj jih v svoje sisteme namešča večina večjih podjetij. Microsoftova ciljna skupina so sicer manjša in srednja podjetja, ki doslej niso bila kaj prida zainteresirana za programe CRM, z novimi, preprostejšimi uporabniškimi vmesniki in ugodnejšo ceno, pa Microsoft upravičeno računa na dober odziv.
Analitska skupina Hurwitz Group je napoved Microsofta, da vstopa na trg CRM, označila kot enega od najpomembnejših dogodkov na tem področju v letu 2002 - kljub temu, da vodilni proizvajalci letos beležijo slabše prodajne rezultate zaradi gospodarske recesije. Podjetja, ki se ukvarjajo z raziskovanjem tehnološkega področja, pričakujejo, da si bo milijardni trg CRM kmalu opomogel, v naslednjih letih pa naj bi se vrednostno podvojil ali celo potrojil.