Objavljeno: 9.4.2025 06:00

Microsoftova umetna inteligenca poustvarila Quake II

Microsoft je z umetno inteligenco izdelal imitacijo legendarne igre Quake II, ki teče kar v brskalniku. Gre za izdelek orodja Muse AI, ki iz analize posnetkov igranja izdela igro, ki jo lahko poganjamo in igramo. V primerjavi z minulim letom je napredek izjemen.

Quake II, ki ga je umetna inteligenca napisala sama, teče v ločljivosti 640 x 360 s frekvenco izrisa približno 10 fps, kar je ravno dovolj za demonstracijo tehnologije. Generativni model Muse si je ogledal na stotine ur igranja Quake II, nato pa je igro spisal – sam. Za orodjem se skriva model World and Human Action MaskGIT Mode (WHAMM), ki je nadgradnja WHAM-1.6B izpred leta dni.

Slednji je tedaj izdelal igro Bleeding Edge, za kar si je moral ogledati sedem let posnetkov. Quake II je njegov naslednik reproduciral iz dobrega tedna posnetega igralnega časa. Del napredka je prinesel boljši model, del pa tudi več znanja o tem, kakšne posnetke potrebuje za učinkovito delovanje.

Vsi sicer nad novostjo niso navdušeni, saj so nekateri igralci Microsoftovo reprodukcijo igre označili kot nagnusno. John Carmack iz id Softwara, ki je bil odgovoren za originalni Quake, se je odzval pozitivno. Dejal je, da gre za impresiven dosežek, ki bo v prihodnosti orodje piscev iger, ne bo pa jih zamenjalo.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji