Microsoftovi poslovni programi
Ko je Microsoft v letošnjem letu za 1,45 milijarde dolarjev prevzel podjetje Navision, je na ta način vstopil na trg poslovnih programskih rešitev za procesiranje naročil ter upravljanje odnosov s strankami, dobavitelji in zaposlenimi. Pred kratkim pa je prvič po prevzemu Navisiona predstavil novo različico izdeleka Axapta 3.0, ki je namenjen predvsem srednje velikim podjetjem.
Axapta bo na voljo konec novembra v ZDA, zanjo pa bo treba odšteti od 120 tisoč dolarjev naprej. Axapta 3.0 vključuje orodja za izgradnjo spletnih strani, kjer lahko podjetja objavljajo poročila ali kataloge izdelkov ter varno izmenjujejo poslovne dokumente z dobavitelji in partnerji. Microsoft je sočasno predstavil tudi program Navision 3.6 (prej so ga prodajali pod blagovno znamko Attain) za urejanje dobavnih verig, začetna cena pa se suče okoli 65 tisoč dolarjev.
Različica 3.6 med drugim vključuje podporo za brezžično upravljanje blaga v skladiščih, izboljšan pa je tudi pretok podatkov v navezavi z uporabo paketa Office. Ker se prodaja programa Office v zadnjem času slabša, je večmilijardni trg poslovnih programov postal za Microsoft ena od najpomembnejših strateških usmeritev. Celovite informacijske rešitve (ERP) in upravljanje odnosov s strankami (CRM) sta med najbolj vročimi trendi v zadnjih letih - in Microsoft bi si rad odrezal svoj del kolača.