Milijarda ogledov na dan
Google je ob tretji obletnici nakupa spletnega servisa YouTube oznanil, da servis zdaj dnevno predvaja že več kot milijardo video tokov po celem svetu. Čeprav mnogi menijo, da je to še vedno ena največjih potrat časa, ki si jih lahko uporabnik interneta privošči, priljubljenost še vedno strmo narašča, YouTube pa se vsak dan bolj usmerja k temu, čemur bi lahko rekli spletna televizija.
Google je sicer že pred časom jasno povedal, da je za servis, ki ga je plačal 1,65 milijarde dolarjev, odštel najbrž več, kot servis prinaša prihodkov. Google se namreč še vedno trudi, da bi našel sprejemljiv poslovni model, ob velikih naporih pa je YouTube začel vračati vložke šele nedavno. Prav zato mnogi menijo, da ni daleč čas, ko bo YouTube začel za kvalitetnejše vsebine zaračunavati ali pa služiti z oglasi, v zameno pa bodo uporabniki dobili smetano televizijskega in filmskega gradiva.