Objavljeno: 14.5.2012

Mlačna prodaja računalnikov

Družba Gartner je objavil četrtletne rezultate prodaje osebnih računalnikov v državah zahodne Evrope, ki so dokaj mešani, pač glede na čase, v katerih živimo. V povprečju so na tem, nekoč najbolj uglednem trgu, zabeležili 3,1% padec prodaje glede na leto 2011. Skupaj je nove lastnike dobilo 15,5 milijonov računalnikov. Zanimivo, da je, v nasprotju s pričakovanji, najbolje šlo namiznim računalnikom in najslabše prenosnikom. Pri slednjih so zabeležili padec 5,1%, pri namiznih pa mini rast 0,3%.

To je mogoče razložiti s tem, da marsikje poteka proces zamenjave osebnih računalnikov, zlati s prehodom na okolje Windows 7, ki se še naprej pospešeno dogaja v poslovnem svetu. V nasprotju s tem pa je trg prenosnikov očitno zasičen. Trg izdelkov za domačo rabo je padel za 3,8%, poslovnih izdelkov pa 2,5%.

Čudne čase nakazuje tudi dejstvo, da so razlike od države do države precej velike. V Veliki Britaniji so zabeležili 2,4 rast prodaje, v Nemčiji se je prodaja povečala kar za 7,1% glede na leto 2011. V Franciji so po drugi strani zabeležili 3,9% padec prodaje. Po pričakovanjih so največje padce prodaje zabeležili v Italiji, Grčiji in na Portugalskem.

Med proizvajalci je HP na prvem mestu povečal svojo prednost pred drugim Acerjem (iz razmerja 20,9%:17,8% na 22,9%:14:6%), čeprav z zelo skromno celotno rastjo 3,2%. Acerju je medtem prodaja v Evropi padla za petino. Najbolje se je odrezal Lenovo, ki je tržni delež povečal za 34,6%, s čimer se je obrestovala njihova usmeritev bolj v potrošniške izdelke.

http://www.gartner.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji